Obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení

    1. Tyto obchodní podmínky internetového obchodu www.noblevita.cz (dále jen „Obchodní podmínky”) provozovaném obchodní společností Noblevita s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ: 45537666, DIČ: CZ45537666, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 393354, upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 OZ vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím (spotřebitelem nebo podnikatelem) prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího a týkající se Zboží. Internetový obchod je Prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.noblevita.cz (dále jen „webová stránka”), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu”).
    2. Ustanovení odchylná od Obchodních podmínek je možné sjednat v Kupní smlouvě. Odchylná ujednání v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními Obchodních podmínek.
    3. Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
    4. Aktuální znění Obchodních podmínek je umístěno na webových stránkách www.noblevita.cz . Znění Obchodních podmínek může Prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek.
    5. Potvrzením Kupujícího v elektronické objednávce na webových stránkách, že Obchodní podmínky „četl a souhlasí s nimi“, Kupující potvrzuje, že Obchodní podmínky četl, že se s nimi s dostatečným předstihem před uzavřením Kupní smlouvy, resp. odesláním objednávky Zboží seznámil, že jim plně porozuměl, že s nimi souhlasí, výslovně je celé přijímá a zavazuje se jimi řídit.
  2. Definice základních pojmů

    1. Provozovatel obchodu: Noblevita s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ: 45537666, DIČ: CZ45537666, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 393354.
    2. Prodávající: Provozovatel obchodu.
    3. Kupující: Fyzická nebo právnická osoba, která objednává a kupuje Zboží Prodávajícího z Webových stránek prostřednictvím webového rozhraní obchodu, a to dle Obchodních podmínek.
    4. Zboží: Doplňky stravy, vitamíny, kosmetické produkty, drogérie a další zboží ze sortimentu Prodávajícího, které jsou uvedeny v aktuálním katalogu Prodávajícího na Webovém rozhraní obchodu.
    5. Spotřebitel: Každý člověk (fyzická osoba), který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá Kupní smlouvu na Zboží s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná.
    6. Podnikatel: Ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za Podnikatele je považována také každá osoba, která uzavírá Kupní smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet Podnikatele. Podnikatelem se pro účely těchto Obchodních podmínek rozumí ten, kdo jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Za Podnikatele pro účely těchto Obchodních podmínek je považována i jiná osoba, která nemá status Spotřebitele. Uvede-li Podnikatel v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že je ve smluvním vztahu s Prodávajícím považován za Podnikatele.
    7. Kupní smlouva: Kupní smlouva uzavíraná mezi Kupujícím a Prodávajícím týkající se Zboží.
    8. OZ: Zákon č. 89/2012 Sb. – občanský zákoník v platném znění.
  3. Uživatelský účet

    1. Na základě registrace Kupujícího provedené na webové stránce může Kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může Kupující provádět objednávání Zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může Kupující provádět objednávání Zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
    2. Při registraci na webových stránkách a při objednávání Zboží je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání Zboží jsou Prodávajícím považovány za správné a úplné a Prodávající není povinen jejich správnost a úplnost nijak ověřovat či zjišťovat.
    3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně těchto údajů a informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
    4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
    5. Prodávající může zrušit uživatelský účet i bez uvedení důvodu, a zejména pak v případě, kdy Kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z Kupní smlouvy (včetně Obchodních podmínek).
    6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Provozovatele obchodu, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. Provozovatel obchodu není povinen zajistit nepřetržitou funkčnost webové stránky. Provozovatel obchodu neodpovídá za případné výpadky uživatelského účtu, stejně jako celého internetového obchodu na webové stránce a v této souvislosti nelze u Provozovatele uplatňovat jakékoliv nároky, zvláště pak na náhradu jakékoliv újmy.
  4. Uzavření Kupní smlouvy

    1. Specifikace a prezentace Zboží a informace o něm jsou umístěny ve webovém rozhraní obchodu. Veškerá prezentace Zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a Prodávající není povinen s Kupujícím uzavřít Kupní smlouvu ohledně tohoto Zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se nepoužije.
    2. Prodávající přistupuje ke Kupujícímu s maximální odbornou péčí s cílem dosáhnout maximální spokojenosti Kupujícího s procesem objednání a koupí Zboží a s kvalitou Zboží a služeb. Prodávající však neodpovídá za zřejmě chybné údaje ve webovém rozhraní obchodu (včetně zřejmé chyby v ceně Zboží) uvedeném v čl. 4.1. Obchodních podmínek a nenese jakoukoliv odpovědnost za případně vzniknou újmu Kupujícímu způsobenou těmito chybami.
    3. Prodávající může uzavřít s Kupujícím Kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    4. Prodávající není též povinen uzavřít Kupní smlouvu s osobami, které dříve porušily svou povinnost, resp. závazek vůči Prodávajícímu.
    5. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o Zboží, a to včetně uvedení celkových kupních cen (dále také jen cena) jednotlivého Zboží a nákladů na vrácení Zboží, jestliže toto Zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny Zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, jiných daní, všech souvisejících poplatků a jiných obdobných peněžních plnění. Ceny Zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě Kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    6. Prodávající může poskytovat na Zboží slevy uvedené ve webové rozhraní obchodu. Tyto slevy platí po dobu, kdy jsou u daného Zboží ve webovém rozhraní obchodu uvedeny. Slevu na Zboží tedy nelze požadovat, pokud v okamžiku objednání Zboží není sleva u Zboží zobrazena ve webovém rozhraní obchodu. Prodávající má právo kdykoliv jednostranně výši slevy změnit či slevu zrušit.
    7. Zboží je dostupné pouze po dobu, po kterou je uvedeno na webovém rozhraní obchodu. V případě, že objednané Zboží již není dostupné (např. se nedodává nebo nevyrábí), bude Prodávající kontaktovat Kupujícího za účelem sjednání dalšího postupu (např. nahrazení objednaného Zboží jiným, zrušení objednávky apod.). Tímto není dotčeno právo Prodávajícího objednávku Kupujícího zrušit.
    8. V ceně Zboží nejsou náklady na jeho balení a dopravu. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o nákladech spojených s balením a dopravou Zboží a o způsobu dodání Zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dopravou Zboží a o způsobu dodání Zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je Zboží doručováno v rámci území České republiky. Při doručování Zboží mimo území České republiky bude dohodnuto individuálně. V případě, kdy Prodávající nabízí dopravu Zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu Zboží na straně Kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného Zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím a celková kupní cena Zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy Kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu Zboží zdarma podle předchozí věty, právo Kupujícího na dopravu Zboží zdarma zaniká a Kupující je povinen dopravu Zboží Prodávajícímu uhradit.
    9. Pro objednání Zboží vyplní Kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      1. objednávaném Zboží – specifikaci Zboží a množství (objednávané Zboží „vloží“ Kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
      2. způsobu úhrady kupní ceny Zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení (dodání) objednávaného Zboží a
      3. informace o nákladech spojených s dodáním Zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
    10. V objednávce Zboží musí být řádně vyplněny (označeny) předepsané náležitosti, včetně souhlasu s Obchodními podmínkami (týká se všech Kupujících) a potvrzení o seznámení se s Informačním oznámením o zpracování osobních údajů (týká se fyzických osob).
    11. Před zasláním objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky Kupující vložil, a to i s ohledem na možnost Kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za úplné a správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení Kupujícímu potvrdí elektronickou poštou a zašle mu aktuální znění Obchodních podmínek, a to na adresu elektronické adresy Kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
    12. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství a charakter Zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně, elektronickou poštou či telefonicky).
    13. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím (kupní smlouva) vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je Prodávajícím zasláno Kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Kupní smlouvou se Prodávající zavazuje odevzdat Kupujícímu Zboží specifikované v potvrzené objednávce a Kupující se zavazuje toto Zboží převzít a zaplatit za ně Prodávajícímu kupní cenu způsobem a za podmínek stanovených těmito Obchodními podmínkami. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.
    14. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
    15. Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit obsah webové stránky a webového rozhraní obchodu (např. změny sortimentu Zboží, specifikace Zboží, ceny, slevy apod.)
  5. Cena Zboží a platební podmínky

    1. Cena Zboží je uvedena v Kupní smlouvě (potvrzené objednávce Kupujícího Prodávajícím včetně DPH). Podkladem pro cenu jsou kupní ceny uvedené u Zboží ve webovém rozhraní obchodu.
    2. Cenu Zboží a náklady na balené Zboží a náklady spojené s dodáním Zboží dle Kupní smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu následujícími způsoby:
      • v hotovosti na dobírku v místě určeném Kupujícím v objednávce při osobním převzetí Zboží, přičemž tento způsob platby není dovolen při akci doprava zdarma, nebo při doručení Zboží mimo ČR, nebo pokud Kupující dříve porušil povinnosti vůči Prodávajícímu.
      • bezhotovostně bankovním převodem na účet Prodávajícího, který bude uveden na konci objednávky po potvrzení objednávkového procesu Kupujícím, a zároveň bude zaslán i na e-mail uvedeném v objednávce Kupujícího.
      • bezhotovostně prostřednictvím platební brány ComGate Payments, a.s.
      • v hotovosti nebo platební kartou při osobním převzetí Zboží ve výdejně zásilek;
      • platební kartou u dopravce Zboží
    3. Společně s cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním Zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou i náklady spojené s balením a dodáním Zboží.
    4. V případě platby v hotovosti či platební kartou při převzetí Zboží je kupní cena splatná při převzetí Zboží. V případě bezhotovostní platby bankovním převodem, prostřednictvím platební brány či platební kartou online je kupní cena zaplacena nejpozději do 7 dnů od uzavření Kupní smlouvy, přičemž však cena musí být uhrazena nejpozději v den odeslání Zboží Kupujícímu.
    5. V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen platit kupní cenu Zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
    6. Ustanovení § 2119 odst. 1 OZ se nepoužije.
    7. Případné slevy z ceny Zboží poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
    8. Po zaplacení ceny vystaví a zašle Prodávající Kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího doklad o zaplacení. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Prodávající ohledně plateb prováděných na základě Kupní smlouvy Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Prodávající Kupujícímu po uhrazení kupní ceny Zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
  6. Odstoupení od Kupní smlouvy Spotřebitelem a Podnikatelem

    1. Spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 OZ nelze mimo jiné odstoupit od Kupní smlouvy o dodávce:
      1. Zboží vyrobeného či upraveného podle přání Spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
      2. Zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i Zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
      3. Zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej Spotřebitel porušil.
    2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1. Obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od Kupní smlouvy odstoupit, má Spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 OZ právo od Kupní smlouvy odstoupit i bez uvedení důvodu, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy Kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme Zboží, nebo:
      1. poslední kus Zboží, objedná-li Spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů Zboží, které jsou dodávány samostatně,
      2. poslední položku nebo část dodávky Zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
      3. první dodávku Zboží, je-li v Kupní smlouvě ujednána pravidelná dodávka Zboží po ujednanou dobu.
    3. Odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v čl. 6.2 Obchodních podmínek. Prohlášení o odstoupení musí být jednoznačné a musí být adresováno na níže uvedené adresy. Pro odstoupení od Kupní smlouvy může Spotřebitel využít vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, jenž tvoří přílohu Obchodních podmínek (viz čl. 13.4. těchto Obchodních podmínek). Použití tohoto formuláře není povinné. Odstoupení od Kupní smlouvy může Spotřebitel zasílat písemně na adresu Noblevita s.r.o., Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1 či na adresu elektronické pošty prodávajícího moje@noblevita.cz . Přijetí oznámení odstoupení bude Prodávajícím Spotřebiteli obratem elektronicky potvrzeno.
    4. V případě odstoupení od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od počátku ruší. Zboží Spotřebitel zašle (příp. předá) Prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, ledaže mu Prodávající nabídl, že si Zboží sám vyzvedne. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud Spotřebitel odešle Zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li Spotřebitel od Kupní smlouvy, nese Spotřebitel náklady spojené s navrácením Zboží Prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou, přičemž maximální náklady v tomto případě mohou činit 150 Kč.
    5. V případě odstoupení od Kupní smlouvy dle čl. 6.2 Obchodních podmínek vrátí Prodávající peněžní prostředky včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než Prodávajícím nabízený nejlevnější způsob dodání) přijaté od Spotřebitele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Kupní smlouvy Spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je Prodávající od Spotřebitele přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté Spotřebitelem již při vrácení Zboží Spotřebitelem či jiným způsobem, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou tím Spotřebiteli další náklady. Odstoupí-li Spotřebitel od Kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Spotřebiteli dříve, než Prodávající obdrží Zboží, nebo než mu Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
    6. Spotřebitel je povinen vrátit Zboží neopotřebované, nepoškozené, úplné a v původním obalu. V případě, že bude nutné, aby Prodávající vynaložil dodatečné náklady spojené s vrácením Zboží, nese tyto náklady Spotřebitel. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté Kupujícímu přeúčtovány a započteny s cenou za vrácené Zboží. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se Zbožím jinak, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží. V případě, že Zboží bude vráceno Prodávajícímu opotřebované, poškozené nebo neúplné, je Prodávající oprávněn započíst si oproti vracené ceně částku odpovídající vzniklé škodě.
    7. V případech, kdy má Spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. OZ právo od Kupní smlouvy odstoupit, je Prodávající také oprávněn kdykoliv od Kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí Zboží Spotřebitelem. V takovém případě vrátí Prodávající Spotřebiteli cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený Spotřebitelem.
    8. Podnikatel má právo odstoupit od Kupní smlouvy v souladu s OZ a neplatí pro něj ustanovení 6.1. – 6.7. těchto Obchodních podmínek.
    9. Je-li společně se Zbožím poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Kupující je povinen spolu se Zbožím Prodávajícímu bezodkladně vrátit i poskytnutý dárek.
  7. Dodací podmínky, přechod nebezpečí a nabytí vlastnictví

    1. Prodávající odevzdá Zboží Kupujícímu nejpozději do 14 dní od potvrzení objednávky Kupujícího Prodávajícím, pokud není dohodnuto jinak v potvrzené objednávce Kupujícího. Prodávající může odevzdat Zboží Kupujícímu kdykoli v uvedené době, přičemž den odevzdání včas oznámí vhodným způsobem Kupujícímu, např. na elektronickou adresu kupujícího.
    2. Místem plnění je místo uvedené v potvrzené objednávce Kupujícího. Náklady na dodání Zboží do místa plnění nese Kupující a Kupující je hradí současně s převzetím Zboží. Odevzdáním Zboží se rozumí v případě Spotřebitele převzetí Zboží Spotřebitelem od dopravce a pokud si dopravce Zboží určí Spotřebitel, aniž byl Prodávajícím nabídnut, pak předáním Zboží tomuto dopravci. V případě Podnikatele se odevzdáním Zboží rozumí předání Zboží dopravci k přepravě Podnikateli.
    3. Kupující je povinen Zboží v místě a době plnění převzít. Pokud tak neučiní, nese veškeré náklady na dopravu Zboží zpět k Prodávajícímu (pokud vzniknou). Dále je v takovém případě Prodávající oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy na Zboží.
    4. Prodávající neodpovídá za nedodání či prodlení v dodání Zboží způsobené nepřesným či nesprávným vyplněním dodací adresy Kupujícího v objednávce Zboží.
    5. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    6. Při převzetí Zboží od dopravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů, stav a množství Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci a učinit s ním při přebírání Zboží o zjištěných vadách zápis, který pak neprodleně zašle na elektronickou adresu Prodávajícího. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od dopravce převzít.
    7. Nebezpečí škody na Zboží přechází na Kupujícího odevzdáním Zboží Prodávajícím Kupujícímu. Vlastnické právo ke Zboží nabývá Kupující převzetím Zboží a zároveň zaplacením jeho kupní ceny Prodávajícímu.
    8. Kupující je povinen užívat a skladovat Zboží v souladu s návodem k použití (příbalovým letákem).
  8. Práva z vadného plnění – reklamační řád

    1. Kupující má práva z vadného plnění stanovená OZ. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b OZ a v případě Spotřebitele i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).
    2. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady.
    3. Prodávající odpovídá Spotřebiteli, že Zboží:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
      2. je vhodná k účelu, pro který ji Kupující požaduje a s nímž Prodávající souhlasil,
      3. je dodána s ujednaným příslušenstvím a návody a pokyny k použití.
    4. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí Zboží Spotřebitelem, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Pokud se vada Zboží projeví po uplynutí jednoho roku od převzetí, musí v případě reklamace Spotřebitel prokázat, že Zboží bylo vadné již při převzetí Zboží. Podnikatel má tuto povinnost již od okamžiku dodání Zboží.
    5. Právo z vadného plnění Spotřebiteli nenáleží, pokud vadu sám způsobil příp. vada vznikla v důsledku nesprávného užívání či skladování v rozporu s návodem k obsluze, resp. příbalovým letákem.
    6. Spotřebitel může vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době dvou let od převzetí na adrese dle čl. 8.17. Obchodních podmínek, nejpozději však ve lhůtě minimální trvanlivosti či použitelnosti uvedené na Zboží, jeho obalu či příbalovém letáku.
    7. Má-li věc vadu, může Spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového Zboží bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Spotřebitele. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží měla bez vady.
    8. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
    9. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Zboží a účel, pro který Spotřebitel Zboží koupil. K odstranění vady převezme Prodávající Zboží na vlastní náklady.
    10. Spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Kupní smlouvy, pokud:
      1. Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 8.9. obchodních podmínek,
      2. se vada projeví opakovaně,
      3. je vada podstatným porušením Kupní smlouvy, nebo
      4. je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele.
    11. Je-li vada Zboží nevýznamná, Spotřebitel nemůže odstoupit od Kupní smlouvy (ve smyslu čl. 8.10. obchodních podmínek); má se za to, že vada Zboží není nevýznamná. Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy, Prodávající vrátí Kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Zboží nebo co mu Kupující prokáže, že věc odeslal.
    12. V reklamaci musí Spotřebitel uvést číslo objednávky projev vady, resp. vadu popsat, uvést jaké právo z vadného plnění volí a kontaktní údaje na sebe pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Prodávající přijme reklamaci Spotřebitele v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného Zboží.
    13. Prodávající je povinen Spotřebiteli vydat – zaslat na elektronickou adresu Spotřebitele při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Zjevné vady včetně vady v množství Zboží musí Spotřebitel vytknout Prodávajícímu v den převzetí Zboží telefonicky či e-mailem dle čl. 8.17. Obchodních podmínek.
    14. Reklamace Spotřebitele včetně odstranění vady musí být vyřízena a Spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se Spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
    15. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 8.14. Obchodních podmínek může Spotřebitel od Kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
    16. Prodávající je povinen vydat Spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, je-li oprava možná a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
    17. Práva z vadného plnění může Kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese, telefonicky na čísle +420 792 244 944 či elektronickou poštou na adrese moje@noblevita.cz , příp. písemně na adresu Prodávajícího. Kupující se při vyřizování reklamace bude řídit pokyny Prodávajícího, zejména musí reklamované Zboží předat k posouzení reklamace prodávajícímu v místě jím určeném.
    18. Pokud má Spotřebitel právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však Spotřebitel právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud Prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
    19. Práva Podnikatele z vadného plnění se řídí § 2099 a násl. OZ.
    20. Zjevné vady včetně vady v množství Zboží musí Podnikatel vytknout Prodávajícímu v den převzetí Zboží telefonicky či e-mailem dle čl. 8.17. Obchodních podmínek, jinak mu právo z vadného plnění nebude přiznáno.
    21. V reklamaci musí Podnikatel uvést číslo objednávky, projev vady, resp. vadu popsat, uvést, jaké právo z vadného plnění volí a své kontaktní údaje.
    22. Podnikatel nemá vůči Prodávajícímu právo v souvislosti s vadným plněním na náhradu škody či jiné újmy ani na náhradu nákladů vynaložených v souvislosti s uplatněním práv z vadného plnění. resp. se těchto práv vzdává. V případě zamítnutí reklamace Podnikatele je Podnikatel povinen uhradit Prodávajícímu veškeré náklady vzniklé v souvislosti s posouzením vady Zboží včetně dopravy Zboží (dopravného).
    23. Prodávající či jiná osoba může Kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.
  9. Další práva a povinnosti smluvních stran

    1. Kupující bere na vědomí, že informace a údaje uvedené u Zboží na webových stránkách jsou obecné a pro orientační informační účely a nenahrazují kvalifikované rady a doporučení lékařů a že je nezbytné tyto informace a údaje konzultovat pro konkrétní situaci a stav Kupujícího s lékařem. Prodávající neodpovídá za potíže a komplikace způsobené nevhodným, nesprávně vybraným či nesprávným použitím Zboží.
    2. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) OZ.
    3. Vyřizování stížností Kupujícího zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu Prodávajícího moje@noblevita.cz . Informaci o vyřízení stížnosti Kupujícího zašle Prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou Prodávajícím stanovena.
    4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z Kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Spotřebitelem z Kupní smlouvy.
    5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    6. Spotřebitel se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji Zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním OZ a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
    7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 OZ.
    8. Pro vztahy mezi Prodávajícím a Podnikatelem je vyloučeno použití ustanovení § 1799 a § 1800 OZ.
    9. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného Zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
    10. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků Prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
    11. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
  10. Ochrana osobních údajů

    1. Svou informační povinnost vůči Kupujícímu – fyzické osobě ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o Kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností Prodávajícího plní Prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu – Informace o zpracování osobních údajů, který je zpřístupněn na webové stránce.
  11. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

    1. Souhlas se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího či na telefonní číslo Kupujícího je možné dát při objednávání Zboží, a to prostřednictvím zvláštního dokumentu – Podmínky zpracování osobních údajů na základě souhlasu k odběru newsletteru umístěného na webové stránce.
    2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení Kupujícího plní Prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu, který je umístěn na webové stránce.
  12. Doručování

    1. Kupujícímu je doručováno na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce Zboží, příp. uživatelském účtu.
    2. Prodávajícímu je doručováno na elektronickou adresu moje@noblevita.cz nebo na adresu sídla Prodávajícího.
  13. Závěrečná ustanovení

    1. Pokud vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není Spotřebitel, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
    2. Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
    3. Kupní smlouva včetně Obchodních podmínek je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám.
    4. Přílohu Obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy.
    5. Kontaktní údaje Prodávajícího: adresa sídla Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1, adresa elektronické pošty moje@noblevita.cz , telefon +420 792 244 944. Prodávající neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.
    6. Obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dnem 01.12.2023 a jsou platné a účinné do vydání nové verze.
  14. Přílohy obchodních podmínek

    1. Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
    2. Vzorový formulář pro hlášení reklamace
    3. Obchodní podmínky v PDF

V Praze dne 01.12.2023