Reklamace a vrácení zboží

Děkujeme, že jste vložili důvěru do našeho obchodu.
Vaše spokojenost s naši produkty je pro nás prioritou. Pokud Vám bohužel produkt nevyhovuje, nebo potřebujete pomoc s reklamací jste tady správně.

Důležité kontakty

Pokud zboží nesplňuje vaše očekávání, nebo vám zboží dorazilo poškozené, nemusíte se obávat. Jsme tu pro vás, abychom Vám pomohli poskytnout individuální řešení vzniklé situace.

S radostí Vám pomůže naše zákaznické oddělení na:

telefonu: +420 792 244 944
emailu: moje@noblevita.cz

Vrácení zboží

Jako zákazník máte v souladu s platnými zákony právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřeném prostřednictvím internetu.
Pro urychlení procesu stačí, abyste nám vrátili nepoužité zboží v původním obalu.

Postup vracení zboží je velice jednoduchý.

  • Vyplňte prosím formulář na odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete zde: FOMULÁŘ NA ODSTUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
  • Nezapomeňte uvést číslo účtu, kam budou peníze zaslány zpět. V případě, že byla objednávka hrazena kartou, budou peníze refundovaný zpět na kartu.
  • Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním stavu a obalu.
  • Zboží stačí pečlivě zabalit, aby bylo chráněno před možným poškozením během přepravy.
  • A odeslat na adresu Noblevita s.r.o., Za Cukrovarem 592, 281 02 Cerhenice
  • Prosíme neposílejte balíček na dobírku.

Po doručení balíčku na naši adresu, bude obsah zkontrolován, zda je zboží nepoškozené. V případě, že zboží bude v pořádku (platí, že zboží citlivého charakteru, jako jsou potraviny, doplňky stravy, hygienické potřeby, kosmetika apod., musí zůstat nenačaté), v původním stavu a obalu, obratem Vám pošleme peníze, nebo zadáme příkaz k refundaci platby na Vaši platební kartu.

Reklamace zboží

Dorazil vám produkt poškozený?
Dorazila zásilka nekompletní?
Došlo k záměně a dorazilo vám jiné zboží?

Každá reklamace je často nepříjemná pro obě strany. I přes to, že se snažíme nakupovat jen kvalitní produkty od ověřených značek, může se stát, že budete chtít produkt reklamovat. Předem se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti spojené s reklamací. Informujte nás co nejdříve o problému na telefonu +420 792 244 944, nebo emailu moje@noblevita.cz , a pokusíme se spolu co nejrychleji problém vyřešit.

Někdy se může jednat o nepochopení dávkování, návodu nebo příbalového letáku. Pro urychlení reklamace je potřeba Váš problém s produktem co nejlépe popsat, nebo vysvětlit a pokud možno vadu nafotit.

Postup reklamace zboží je také velice jednoduchý.

  • Určitě doporučujeme nejdřív kontaktovat naše zákaznické oddělení, kde se pokusíme Váš problém pochopit, případné poradit
  • V případě, že problém spolu nevyřešíme, vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
  • Do formuláře popište Váš problém, a pokud možno vadu nafoťte.
  • Poškozené zboží (pokud možno s vyplněným formulářem) stačí pečlivě zabalit, aby bylo chráněno před možným dalším poškozením během přepravy.
  • A odeslat na adresu Noblevita s.r.o., Za Cukrovarem 592, 281 02 Cerhenice
  • Prosíme neposílejte balíček na dobírku.

Po doručení balíčku na naši adresu, bude zboží zkontrolováno a testováno zda se Vámi popisovaná vada bude projevovat. V případě, že zboží bude skutečně vadné, ihned Vám potvrdíme kladné vyřízení reklamace, a obratem zajistíme nápravu dle vzájemné dohody.

V Praze dne 01.12.2023