Děkujeme, že jste vložili důvěru do našeho obchodu.
Vaše spokojenost s naši produkty je pro nás prioritou. Pokud Vám bohužel produkt nevyhovuje, nebo potřebujete pomoc s reklamací jste tady správně.
Veškeré další informace pro koncové zákazníky i obchodní partnery naleznete v našich obchodních podmínkách.
Důležité kontakty
Pokud zboží nesplňuje vaše očekávání, nebo vám zboží dorazilo poškozené, nemusíte se obávat. Jsme tu pro vás, abychom Vám pomohli poskytnout individuální řešení vzniklé situace.
S radostí Vám pomůže naše zákaznické oddělení na:
telefonu: +420 792 244 944
emailu: moje@noblevita.cz
Vrácení zboží
Jako koncový zákazník (který nenakupuje na IČO) máte v souladu s platnými zákony právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřeném prostřednictvím internetu do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
Pro urychlení procesu stačí, abyste nám vrátili nepoužité zboží v původním obalu.
Postup vracení zboží je velice jednoduchý.
- Vyplňte prosím formulář na odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete zde: FOMULÁŘ NA ODSTUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
- Nezapomeňte uvést číslo účtu, kam budou peníze zaslány zpět. V případě, že byla objednávka hrazena kartou, budou peníze refundovaný zpět na kartu.
- Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním stavu a obalu.
- Zboží stačí pečlivě zabalit, aby bylo chráněno před možným poškozením během přepravy.
- A odeslat na adresu Noblevita s.r.o., Za Cukrovarem 592, 281 02 Cerhenice
- Prosíme neposílejte balíček na dobírku.
Po doručení balíčku na naši adresu, bude obsah zkontrolován, zda je zboží nepoškozené. V případě, že zboží bude v pořádku (platí, že zboží citlivého charakteru, jako jsou potraviny, doplňky stravy, hygienické potřeby, kosmetika apod., musí zůstat nenačaté), v původním stavu a obalu, obratem Vám pošleme peníze, nebo zadáme příkaz k refundaci platby na Vaši platební kartu.
Peníze budou vraceny do 14 dnů.
Reklamace zboží
Dorazil vám produkt poškozený?
Dorazila zásilka nekompletní?
Došlo k záměně a dorazilo vám jiné zboží?
Každá reklamace je často nepříjemná pro obě strany. I přes to, že se snažíme nakupovat jen kvalitní produkty od ověřených značek, může se stát, že budete chtít produkt reklamovat. Předem se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti spojené s reklamací. Informujte nás co nejdříve o problému na telefonu +420 792 244 944, nebo emailu moje@noblevita.cz , a pokusíme se spolu co nejrychleji problém vyřešit.
Někdy se může jednat o nepochopení dávkování, návodu nebo příbalového letáku. Pro urychlení reklamace je potřeba Váš problém s produktem co nejlépe popsat, nebo vysvětlit a pokud možno vadu nafotit.
Postup reklamace zboží je také velice jednoduchý.
- Určitě doporučujeme nejdřív kontaktovat naše zákaznické oddělení, kde se pokusíme Váš problém pochopit, případné poradit
- V případě, že problém spolu nevyřešíme, vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
- Do formuláře popište Váš problém, a pokud možno vadu nafoťte.
- Poškozené zboží (pokud možno s vyplněným formulářem) stačí pečlivě zabalit, aby bylo chráněno před možným dalším poškozením během přepravy.
- A odeslat na adresu Noblevita s.r.o., Za Cukrovarem 592, 281 02 Cerhenice
- Prosíme neposílejte balíček na dobírku.
Po doručení balíčku na naši adresu, bude zboží zkontrolováno a testováno zda se Vámi popisovaná vada bude projevovat. V případě, že zboží bude skutečně vadné, ihned Vám potvrdíme kladné vyřízení reklamace, a obratem zajistíme nápravu dle vzájemné dohody.
V Praze dne 01.12.2023